ستاد مرکزی برگزاری مناسبت‌ها در قم تشکیل شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم بر لزوم تشکیل ستاد ویژه به مناسبت ایام خاص در قم تأکید کرد و گفت: اعضای این ستاد باید متشکل از اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و استانی باشند تا هماهنگی و نظارت به برنامه‌ها به‌صورت همه‌جانبه انجام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ستاد مرکزی برگزاری مناسبت‌ها در قم تشکیل شود
شناسه : 72650 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی ملایی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اظهار داشت: انگیزه و اشتیاق اعضای ستاد برگزاری مراسم‌های عزاداری در شهرداری و سازمان فرهنگی قابل‌توجه و تقدیر است.

وی انگیزه خدمت و عشق به امام حسین(ع) و اعتقاد به فرمایش امام(ره) که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته در خدمت‌رسانی پرسنل شهرداری تبلور پیداکرده را مطرح کرد و افزود: نیازسنجی درست و تأمین ضرورت‌ها در سطح شهر نشان از استفاده درست از تجربیات سنوات گذشته در شهرداری دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم تصریح کرد: در شهر قم بعضی از مناسبت‌ها مانند تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، نیمه شعبان، اربعین و زمان تحویل سال به‌صورت ویژه برگزار می‌شود که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی بر لزوم تشکیل ستاد ویژه به مناسبت ایام خاص تأکید کرد و گفت: نیاز است ستاد مرکزی با نظارت اعضای شورا تشکیل شود تا از اخبار و برنامه‌های مختلف اطلاع داشته باشند.

ملایی ادامه داد: اعضای این ستاد باید متشکل از اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و استانی باشند تا هماهنگی و نظارت به برنامه‌ها به‌صورت همه‌جانبه انجام شود.

وی همچنین به اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده به مردم نیز تأکید کرد و گفت: باید مردم در روند انجام همه کارها قرارگرفته و اطلاع کافی از مشکلات و اقدامات داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با یادآوری خدمات شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تأکید کرد: تمام کارکنان شهرداری در تمام سطوح و پایه‌ها با عشق به مردم و امام حسین(ع) خدمت می‌کنند و باوجود ایستگاه‌های زیاد و اطعام مردم، تمام شهر پاکیزه است.

وی در پایان ابراز کرد: خدمت‌رسانی در حوزه پسماند، فضاسازی و حمل‌ونقل به‌صورت تمام‌وقت انجام می‌شود و پرسنل شهرداری در تمام سطوح با اعتقاد به این مهم که همه شهر  قم حرم اهل‌بیت(ع) است به مردم خدمت می‌کنند.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.