حضور پررنگ عوامل آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۸ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت به همراه دستگاه EFD در هسته مرکزی شهر، مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید معصوم(س) مستقر کرده‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور پررنگ عوامل آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر
شناسه : 72644 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای ایام محرم از حدود دوماه قبل آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمام توصیه‌های امینی و موارد پیشگیرانه به هیئآت مذهبی، مساجد و تکایا ارائه شده است، مطرح کرد: دوره‌های آموزشی و مانورها برای بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه خوشبختانه امسال تدابیر ایمنی خوبی اندیشیده شده است، عنوان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۸ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت به همراه EFD در هسته مرکزی شهر، مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید معصوم(س) مستقر شده است.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه تا ظهر روز عاشورا هیچ گونه حادثه خاصی رخ نداده است و مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) در ایمنی کامل برگزار شده است.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.