بوستان‌های شاخص شهر قم ساماندهی می‌شوند

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با اشاره به وظایف مدیریت شهری و دستگاه‌ها در مسئله حجاب و عفاف و ساماندهی وضعیت بوستان‌های شهری، گفت: شهروندان قمی شاهد ساماندهی وضعیت بوستان‌های سطح شهر در طول تابستان امسال خواهند بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان‌های شاخص شهر قم ساماندهی می‌شوند
شناسه : 71478 | انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی علی‌بابایی در گفت‌وگویی با اشاره به نقش‌آفرینی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در حیطه حجاب و عفاف اظهار داشت: مطابق با مصوبات این قرارگاه، وظایف هر دستگاه در حیطه حجاب و عفاف مشخص است.

وی با اشاره به اینکه برای شهرداری قم در این مصوبات نقش ویژه‌ای دیده‌شده است خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی ساماندهی ۵ بوستان مهم شهر قم است که در این امر دستگاه‌های مختلفی نقش دارند.

دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی افزود: مطابق صورت‌جلسه ۲۱ خردادماه قرارگاه ۱۹ دی که به تمام دستگاه‌ها ابلاغ‌شده است، وظیفه شهرداری، سپاه، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی، صداوسیما و دیگر دستگاه‌ها در حیطه ساماندهی بوستان‌های شهری مشخص است.

بابایی خاطرنشان کرد: مطابق با تصمیمات صورت گرفته، شهرداری قم همکاری لازم را برای استقرار آمرین به معروف در بوستان‌های هدف انجام داده است.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر قم برای حمایت از حضور آمران به معروف در بوستان‌ها مطرح کرد: برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در بوستان‌ها از دیگر موضوعاتی است که به عهده شهرداری، بسیج، سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات گذاشته‌شده که در این زمینه دستگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، ایجاد دسترسی به دوربین‌های پلاک‌خوان برای فراجا در بوستان‌های علوی و غدیر را از دیگر اقدامات شهرداری قم در این زمینه دانست و گفت: مسئله دیگر ساماندهی پارکینگ‌ها در بوستان‌های هدف است که شهرداری قم مسئولیت آن را به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: از جمله تکالیفی که به عهده شهرداری قم گذاشته‌شده، نظارت بر فروشگاه‌ها و کافه‌های سطح بوستان‌هاست که این موضوع با همکاری پلیس اماکن در حال پیگیری است.

بابایی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری قم در حیطه فضاسازی فرهنگی تبلیغی بوستان‌ها اضافه کرد: در حیطه تبلیغات شهری نیز شهرداری قم اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف انجام داده که در کنار فعالیت دیگر دستگاه‌ها می‌تواند ثمره خوبی داشته باشد.

وی گفت: سپاه استان قم و فراجا نیز مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه مشغول انجام وظایف خود هستند و شهروندان قمی شاهد ساماندهی وضعیت بوستان‌های سطح شهر در طول تابستان امسال خواهند بود.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.