حمایت سازمان بازرسی از اجرای پروژه‌های شهری

مدیرکل سازمان بازرسی استان قم با تأکید بر اینکه حامی اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر هستیم، گفت: ۱۰۰ درصد از این پروژه‌ها حمایت می‌کنیم و در این مسیر هرگونه کمکی که بتواند در ایجاد توسعه شهر نقش داشته باشد با بررسی راهکارها، ضوابط و حتی پیدا کردن مسیرهای مختلف دریغ نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حمایت سازمان بازرسی از اجرای پروژه‌های شهری
شناسه : 71468 | انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود طالبی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر قم، یکی از نیازهای شهر را تأمین پارکینگ دانست و اظهار داشت: امیدواریم با احداث پروژه بسط شرقی حرم مطهر شاهد کاهش مشکلات پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم باشیم.

وی وجود دو خانه تاریخی در مسیر اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: تعیین تکلیف این منازل با توجه به‌احتمال ریزش و ایجاد مشکلات در روند پروژه، نیازمند برگزاری جلسات مشترکی با میراث فرهنگی است و باید این موضوع به‌سرعت انجام شود.

مدیرکل سازمان بازرسی استان قم ادامه داد: این خانه‌های تاریخی و برخی خانه‌های رهاشده و قدیمی در مجاورت این پروژه در شرایط مناسبی قرار ندارند و هرلحظه امکان وقوع حادثه‌ای وجود دارد که باید تعیین تکلیف آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه حامی پروژه عمرانی شهری هستیم، مطرح کرد: ۱۰۰ درصد از این پروژه‌ها حمایت می‌کنیم و در این مسیر هرگونه کمکی که بتواند در ایجاد توسعه شهر نقش داشته باشد با بررسی راهکارها، ضوابط و حتی پیدا کردن مسیرهای مختلف دریغ نمی‌شود.

طالبی عدم وجود شکایت از اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر را دلیلی بر عملکرد مناسب مجری برشمرد.

نوشته های مشابه
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم
لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری در سازمان‌های شهرداری قم
برنامه‌ریزی برای تکمیل مسیرهای دسترسی تونل غدیر
مسابقات شطرنج ویژه کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود
برنامه اکران پردیس بازار شهر قم در ایام دهه کرامت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.