فرمانده جدید فراجای قم معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرمانده جدید فراجای قم معرفی شد
شناسه : 70048 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قم بعد از ظهر پنج شنبه در سالن همایش مجتمع آموزشی عمار استان برگزار شد و سردار میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد.

فرمانده جدید فراجای قم معرفی شد

در این مراسم سردار رادان فرمانده انتظامی کشور، حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، شاهچراغی استاندار قم، امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سردار موحد فرمانده سپاه قم و جمعی از مسئولین کشوری، لشکری و استانی و اعضای شورای تأمین استان قم حضور داشتند.

سردار میرحیدری پیش از این فرمانده انتظامی استان‌های قزوین، یزد، گیلان و اصفهان بوده است که از سوی سرداران از امروز به عنوان فرمانده انتظامی قم فعالیت خواهد کرد

در این مراسم از تلاش‌های سردار میرفیضی فرمانده سابق استان قم که به فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب شده تقدیر به عمل آمد.

سردار سید محمود میرفیضی ۱۱۳۴ روز در جایگاه فرمانده انتظامی قم در این استان خدمت کرد.

فرمانده جدید فراجای قم معرفی شد

سردار رادان با بیان اینکه برخی از استان‌ها در کشور بسیار مهم هستند و استان قم این گونه است، افزود: با توجه به حوادثی که در استان خوزستان رخ داد و با پایان کار فرمانده انتظامی این استان، به این فکر بودیم که چه کسی را می‌توان انتخاب کرد تا جنس سخت این مأموریت را در خوزستان که دشمنان چشم طمع به آن دارند و تلاش می‌کنند بین قومیت‌ها فاصله افکنی کنند و دست‌اندازی داشته باشند به خوبی بشناسد و از عهده آن برآید.

وی اضافه کرد: کسی که برای این مسئولیت در استان خوزستان باید انتخاب می‌شد، می‌بایست جغرافیا و مأموریت‌های نیروی انتظامی را به درستی بشناسد و با اقتدار و مردمداری عمل کند که سردار میرفیضی به واسطه ویژگی‌های خاصی که داشت انتخاب شد و وی اهل تدبیر و درایت و البته در جایی که نیاز است اهل رأفت و مهربانی است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین بیان داشت: استان قم نیز دارای ویژگی‌های خاصی است که باید فردی را برای فرماندهی قم انتخاب می‌کردیم که بتواند ادامه دهنده مسیر قبلی باشد و سردار میرحیدری به واسطه شناخت قم و طی کردن سطوح مختلف فرماندهی انتخاب خوبی بود.

وی‌گفت: سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان‌های همانند گیلان، قزوین، یزد و اصفهان را برعهده داشته که این تجربیات می‌تواند وی را در انجام مأموریت در استان قم که از استان‌های مختلف کشور در این شهر زندگی می‌کنند یاری دهد.

سردار رادان تاکید کرد: سردار میرحیدری ویژگی‌های خوب یک فرمانده را دارد و از مجموعه استان توقع می‌رود که با وی همراهی کنند و وی نیز وظیفه دارد که تعامل خوبی با بیوت مراجع و تمامی دستگاه‌های متولی تأمین امنیت داشته باشد و مأموریت دارد قم را برای کسانی که نسبت حقوق مردم تعرض دارند ناامن کند که سارقین و خاطیان از جمله آنان هستند و باید تاکید کرد که دوران سخت این افراد در این دوره باید به اتمام برسد و نسبت به خانواده‌های عزیز شهدا تکریم لازم را داشته باشند و معیشت پرسنل را دنبال و لحظه‌ای از آن غافل نباشد.

فرمانده جدید فراجای قم معرفی شد

سردار میرفیضی فرمانده سابق فراجای قم نیز در سخنانی با بیان اینکه هویت بخشی به مجموعه نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های ما بوده است افزود: در دوران خدمت سه ساله در استان قم، شیرینی‌ها و تلخی‌هایی وجود داشت که تجربیات خوبی برای ما به همراه داشته است.

وی تأکید کرد: تهدیدات در قم متفاوت است و بیشتر از جنس نرم است و با پرچم‌های مقدس و در پوشش موضوعات دینی است که برخورد با آنان سخت و پیچیده است که در این راستا استفاده از ابزارهای نرم در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد تا با افزایش تعامل در بین دستگاه‌های متولی امنیت شرایط مدیریت شود.

فرمانده جدید فراجای قم معرفی شد

در ادامه سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در سخنانی اظهار داشت: خوشحالم که این توفیق نصیب من شد تا بار دیگر در استان قم که جایگاه ویژه‌ای در بین استان‌های کشور دارد خدمت کنم.

وی ادامه داد: در دوره مسئولیت سردار میرفیضی خدمات خوبی صورت گرفت و امیدواریم در دوره جدید نیز بتوانیم با همراهی دستگاه‌های متولی امنیت در استان مسیر گذشته را دنبال کنیم.

وی ابراز داشت: ظرفیت خوبی در مجموعه نیروی انتظامی استان قم وجود دارد و با شناختی که از این استان داریم تمام تلاش خود را در جهت تأمین امنیت و آسایش شهروندان به کار خواهیم گرفت.

فرمانده جدید انتظامی استان قم از اعتماد سردار رادان برای تصدی مسئولیت فرمانده انتظامی استان قم تشکر کرد و گفت: تعامل با مجموعه استان و دستگاه‌های مختلف و همچنین ارتقا جایگاه نیروی انتظامی در استان از جمله برنامه‌هاست.

نوشته های مشابه
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
انتقاد رئیس‌کل دادگستری از مخالفان مدیریت شهری/ تحول امروز قم در هیچ دوره‌ای نبود
مردم قم قدردان خدمات شهردار هستند/ حاشیه‌سازان استغفار کنند
فاز دوم شهربازی سرزمین شادی تا پایان سال افتتاح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.