اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره)

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اقدامات این سازمان برای ۱۴ و ۱۵ خرداد را تشریح کرد و گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس با همکاری اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در پایانه مرکزی به مقصد مرقد امام راحل اعزام شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره)
شناسه : 69722 | انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای مسافران به‌واسطه تعطیلات چندروزه، کلیه عوامل این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشتند تا بتوانند بهترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پارک‌سوار شمالی از خودروهای سنگین تخلیه و جهت استقبال از کاروان‌های زیارتی و انتقال آنان به حرم مطهر با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و سازمان اتوبوس‌رانی آماده‌سازی شد، ابراز کرد: ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در پارک‌سوار شمالی تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر نصب ۵۰ تابلوی هدایت مسیر و راهنمای مسیر برای جلوگیری از ورود اتوبوس‌ها به درون شهر و هدایت به پارک‌سوار شمالی تصریح کرد: رفع نواقص برج‌های نوری و ایجاد روشنایی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و نصب ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی، آماده‌سازی نمازخانه و کانکس مدیریت در پارک‌سوار شمالی نیز صورت گرفت.

وی از آماده‌باش ۳۰ نیروی اداری و خدماتی در این ایام جهت ارائه خدمات خبر داد و عنوان کرد: استقرار غرف یخ، توزیع ۳۰۰۰ عدد آب‌معدنی در بین زائرین، نصب ۳۰ عدد بنر تسلیت ارتحال و خیرمقدم به زائرین، آب‌پاشی مستمر محوطه پارک‌سوار جهت جلوگیری از گردوغبار نیز انجام گرفت.

حسینی با اشاره به آماده‌سازی و تسطیح پایانه امیرکبیر جهت پارک ماشین‌های سنگین با ظرفیت حدود ۴۰۰ دستگاه، ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس با همکاری اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در پایانه مرکزی جهت اعزام به مقصد مرقد مطهر حضرت امام (ره) انجام پذیرفت.

وی سیاه‌پوشی کلیه پایانه‌ها و پارک‌سوارها به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، هماهنگی با اورژانس و سازمان آتش‌نشانی جهت استقرار یک دستگاه خودرو در پارک‌سوار شمالی، خدمات‌رسانی شبانه‌روزی در ایام تعطیلات در ۵ پایانه و جابه‌جایی مسافر، تسطیح محوطه پارک‌سوار شمالی و خاک‌برداری و نظافت کامل آن به‌صورت مستمر و همکاری گشت و بازرسی سازمان با پلیس راهور جهت ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری در پارک‌سوار شمالی را از دیگر اقدامات برای ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد دانست.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم یادآور شد: به زائرین عتبات عالیات و حج تمتع در ایام تعطیلات و اعزام حدود ۵۰۰ زائر و ارائه خدمات به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بدرقه کنندگان زائرین از پایانه مرکزی نیز در این ایام ارائه خدمات شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام ۱۳ و ۱۴ خرداد بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس از خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند شدند.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
انتقاد رئیس‌کل دادگستری از مخالفان مدیریت شهری/ تحول امروز قم در هیچ دوره‌ای نبود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.