پروژه شبکه آب خام بوستان علوی قم تکمیل شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: پروژه شبکه آب خام بوستان علوی و محدوده آن تقریباً به پایان رسیده و نیازمند تأمین منابع موردنیاز برای فعال‌سازی کامل این شبکه هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه شبکه آب خام بوستان علوی قم تکمیل شد
شناسه : 69065 | انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به روند تکمیل شبکه آب خام بوستان علوی، اظهار کرد: پروژه اجرای شبکه آب خام بوستان علوی از دو سال قبل آغازشده و نزدیک به ۱۰ کیلومتر طول لوله‌گذاری اصلی این پروژه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۰ کیلومتر از این پروژه با لوله ۲۵۰ میلی‌متر، حدود ۳ کیلومتر لوله ۱۶۰ میلی‌متر، ۲.۵ کیلومتر لوله ۱۲۵ میلی‌متر اجراشده است، افزود: هدف از اجرای این پروژه تأمین منابع آبی موردنیاز بلوار غدیر، بوستان علوی و شهرک جدید زعفرانیه است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه حدود یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر مخزن در سه‌نقطه و دو مرحله ایستگاه پمپاژ برای پروژه تعریف‌شده است، گفت: اگر این پروژه با قیمت امروز بخواهد انجام شود بین ۱۲ تا ۱۵ میلیارد تومان هزینه اجرایی دارد.

وی ادامه داد: این پروژه تقریباً تکمیل‌شده و در حال اتصال آب خام به آن هستیم؛ البته مشکل اصلی پروژه عدم تخصیص منابع آبی موردنیاز این پروژه است و اگر آب کافی تأمین نشود، نمی‌توانیم کل این شبکه اجراشده را تحت پوشش آب خام قرار دهیم.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.