پروژه شهید حججی تکمیل شود

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم بر لزوم تکمیل پروژه شهید حججی تأکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و باید بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک متصل شود؛ امیدواریم تعهدات مدیریت شهری و اداره کل شهرسازی در این خصوص اجرایی شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه شهید حججی تکمیل شود
شناسه : 68835 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در هشتادوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به حمایت اداره‌کل راه و شهرسازی از پروژه‌های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در چند سال گذشته با حضور تیم جدید، بیشترین پشتوانه را دریافت کرده‌ایم.

وی از آمادگی مدیریت شهری در اجرایی شدن نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: هر لایحه‌ای که در این خصوص از شهرداری برای اعمال تخفیف به شورا داده شود شورا کمال همکاری را خواهد داشت، اما در خصوص پرداخت سهم شهرداری درخواست تسریع داریم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم تصریح کرد: مدیریت شهری برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های خود نیاز دارد ۱۰ درصد سهم تجاری شهرداری از تفکیک زمین‌ها پرداخت شود و مشکلات پردیسان و ۵۶۰ هکتاری تعیین تکلیف شود تا بتوانیم مشکلات مردم را در خصوص تجاری این منطقه رفع کنیم.

وی در پایان به لزوم تکمیل پروژه شهید حججی اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و باید بلوار امام صادق(ع) به جاده اراک متصل شود؛ امیدواریم تعهدات مدیریت شهری و اداره کل شهرسازی در این خصوص اجرایی شود.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.