حفظ باغات قم اولویت اصلی مدیریت شهری است

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه حفظ باغات اولویت اصلی مدیریت شهری است، گفت: از طریق مبادی قانونی از جمله کمیسیون ماده ۷ با تمام جدیت دنبال این هستیم که باغات باقی‌مانده در سطح مناطق هشت‌گانه را تملک کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حفظ باغات قم اولویت اصلی مدیریت شهری است
شناسه : 65947 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در حاشیه برگزاری جشن درختکاری و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان جنگلی مقداد، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: این بوستان به مساحت ۱۱ هکتار احداث‌شده و با تمهیدات لازم و با محوریت سازمان پارک‌ها، کاشت درختان مثمر و گیاهان دارویی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز، ارتقای کیفیت محیط‌زیست و افزایش سرانه فضای سبز شهری یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در حوزه خدمات شهری است، افزود: همچنین با حفظ باغات می‌توانیم به کنترل آلاینده‌های زیست‌محیطی و ریزگردها که از دغدغه‌های مدیریت شهری و کلان‌شهرها بوده، کمک کنیم و از طریق کاشت نهال و توسعه فضای سبز، محیط‌زیست را بهبود ببخشیم.

حفظ باغات قم اولویت اصلی مدیریت شهری است

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: افزایش بوستان‌ها در مناطق هشت‌گانه و حفظ باغات از موضوعات مهمی است که سعی شده با تعامل از طریق مالکین به حفظ باغات یا مشارکت با شهرداری و یا موضوعات مرتبط با تملک به آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه آنچه در مدیریت شهری حائز اهمیت بوده حفظ باغات است اذعان کرد: از طریق مبادی قانونی از جمله کمیسیون ماده ۷ با تمام جدیت دنبال این هستیم که باغات باقی‌مانده در سطح مناطق ۸ گانه را تملک کنیم.

اصفهانیان‌مقدم با تأکید بر اینکه حفظ باغات قم، اولویت اصلی مدیریت شهری است خاطرنشان کرد: همچنین با محوریت متولیان و مالکین با حفظ حقوقشان، مباحث مربوط به حفظ باغات و درختان و حتی مشارکت سازمان پارک‌ها با در اختیار نهادن آب موردنیاز و نگهداری درختان و تأمین سم به حفظ باغات بپردازیم.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.