ضرورت توجه به درآمدهای پایدار شهرداری

عضو شورای شهر قم به عدم تمدید و صدور مجوز تجاری موقت در سال آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، مشکلات درآمدی شهرداری در سال آینده زیاد خواهد بود و باید برای آن راه‌حلی پیدا کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت توجه به درآمدهای پایدار شهرداری
شناسه : 61651 | انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان در شصت و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم به موضوع عدم تمدید تجاری‌های موقت در سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: ما با توجه به لیست قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در سال آینده مشکلات زیاد خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به قانون جدید تمدید تجاری‌های موقت پردیسان و ماده ۳۷ تجاری موقت شهرداری در سال آینده انجام نمی‌شود و حتی تغییر کاربری دائم نیز تا حدی زیر سوال رفته و در مورد کسب حق و حقوق شهرداری از منظر تعرفه حوزه درآمد به‌صورت جدی کار را آغاز کرده است.

عضو شورای شهر قم تأکید کرد: باید کار به‌صورت جدی و فشرده‌تر انجام شود تا در زمان مقرر بتوانیم جبران مافات مشکلاتی که در درآمد پایدار ایجادشده و یکی از آن‌ها اخذ و تمدید مجوز تجاری موقت بوده را داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به قانون ۶۴ مالیات که کمیسیون آن در حال برگزاری است و ظاهراً برای سال ۱۴۰۲ اجرایی نمی‌شود مشکلات درآمدی شهرداری در سال ۱۴۰۲ زیاد خواهد بود و باید برایان راه‌حلی پیدا کنیم.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.