برگزاری کارگاه‌های مستندسازی جشنواره «فیلم ۱۷» در قم +تصاویر

دبیر جشنواره «فیلم ۱۷» از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مستندسازی با موضوع شهدا با حضور رهبر قنبری، مهدی شامحمدی، لقمان خالدی، امین قدمی، امیر ادب‌پور و احمد الستی در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری کارگاه‌های مستندسازی جشنواره «فیلم ۱۷» در قم +تصاویر
شناسه : 58561 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، داوود جلیلی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در راستای برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم، کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با مستندسازان قمی و جمعی از علاقه‌مندان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی بیان کرد: بازسازی در فیلم مستند، روایت در مستند، مستند پرتره، مصاحبه در مستند و تکنیک‌های مصاحبه، تدوین در فیلم مستند و انتقال تجربه، طراحی آغاز و پایان در مستند و تاریخ شفاهی دفاع مقدس از جمله کارگاه‌هایی است که در این دوره سه روزه برای مستندسازان جشنواره فیلم ۱۷ برگزار شد.

دبیر جشنواره فیلم مستند ۱۷ با بیان اینکه اساتید برجسته و باتجربه‌‌ای به همت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در این دوره حضور داشتند، افزود: رهبر قنبری، مهدی شامحمدی، لقمان خالدی، امین قدمی، امیر ادب‌پور و احمد الستی از جمله اساتید کارگاه‌های آموزشی این جشنواره بودند.

جلیلی با تاکید بر اینکه رویداد فرهنگی هنری جشنواره فیلم مستند ۱۷، کنگره ملی شهدای استان قم را از سایر کنگره‌های شهدا متمایز می‌کند، گفت: مستندسازان قمی پس از گذراندن این دوره آموزشی به ساخت و تولید فیلم مستند پیرامون زندگانی پرافتخار سرداران، فرماندهان و شهدای شاخص لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همه آثار تولیدی جشنواره، پس از قرارگرفتن در کنداکتور اکران و جدول پخش در روزهای برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، در آبان ماه سال جاری به نمایش عمومی در سینماهای استان گذاشته خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم مستند ۱۷ گفت: همچنین در کنار اکران فیلم‌های جشنواره، برنامه‌های نقد فیلم و کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان، شرکت‌کنندگان و روایتگران دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت www.17festival.ir یا کانال جشنواره در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/film17qom مراجعه کنند.

گفتنی است این جشنواره به همت کنگره ملی شهدای استان قم و همکاری مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و مؤسسه فرهنگی تبلیغی حدیث فتح برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مستندسازی جشنواره «فیلم ۱۷»

برگزاری کارگاه‌های مستندسازی جشنواره «فیلم ۱۷»

برگزاری کارگاه‌های مستندسازی جشنواره «فیلم ۱۷»

برگزاری کارگاه‌های مستندسازی جشنواره «فیلم ۱۷»

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.