بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در جلسه غیرعلنی شورا

لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و همچنین تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به‌صورت غیرعلنی در جلسه شورای شهر بررسی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در جلسه غیرعلنی شورا
شناسه : 57605 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم روز دوشنبه با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و به ریاست حسین اسلامی و با حضور معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اخذ مجوز تفویض اختیار به مدیرکل حقوقی شهردار قم پس از تبادل‌نظر بین اعضای شورای شهر با اکثریت قاطع آرا تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در خلال بررسی این لایحه تأکید کرد که تفویض اختیار انجام‌شده منحصر به مدیرکل کنونی شهردار است و در آینده شورا می‌تواند رویه دیگری را دنبال کند.

اسلامی همچنین به موضوع توافق شهرداری با شهروندان اشاره کرد و گفت: شورای شهر همیشه تلاش کرده تا در حد توان و انعطافات قانونی، به رضایت شهروندان در قراردادها توجه کند.

عباس ذاکریان فرماندار قم نیز در ادامه نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان را موردتوجه قرار داد و گفت: ایراد فرمانداری به این مصوبه به تفاوت مقدار هبه شده با میزان واقعی آن بوده است.

در ادامه اعضای شورای شهر قم در خصوص نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان نیز پس از توضیحات کمیسیون تخصصی شهرسازی و معماری، رأی بر اصرار به لایحه دادند.

روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در همین رابطه با اشاره به نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان، تصریح کرد: شورای شهر در چنین توافقاتی تلاش می‌کند تا صرفه و صلاح شهروندان را موردتوجه داشته باشد.

گفتنی است در ادامه و با پیشنهاد رئیس شورای شهر و با نظر موافق اعضاء، لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و همچنین تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به‌صورت غیرعلنی موردبررسی قرار گرفت.

پیش‌تر حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم در خصوص دلایل تأخیر در اعلام تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم، عنوان کرده بود: نتیجه بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در جلسه رسمی با رأی اکثریت شورا مشخص می‌شود.

او تأکید کرده بود: بدون شک دغدغه تمامی اعضای شورای شهر رعایت قانون فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و جناحی است و طولانی شدن روند بررسی تفریغ بودجه نیز نشان از همین موضوع دارد.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.