انتصاب «معینی‌پور» به معاونت «مهر» دفتر تبلیغات اسلامی

مسعود معینی‌پور مدیر سابق شبکه چهار که در دوران حضورش در این شبکه کارنامه موفقی داشت، به عنوان معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتصاب «معینی‌پور» به معاونت «مهر» دفتر تبلیغات اسلامی
شناسه : 57492 | انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بر اساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مسعود معینی‌پور جایگزین حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه این نهاد حوزوی شده است.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که حجت‌الاسلام محمد شیخ‌السلامی از ۲۸ بهمن ۹۹ سکاندار این معاونت بود و حالا پرونده هجده ماه مدیریت او در این دفتر به پایان رسیده است.

معینی‌پور که از آذرماه سال ۹۶ تا اردیبهشت امسال مدیر شبکه چهار سیما بود، عملکرد موفقی داشت و با نگاه روشن و شجاعت او پای بسیاری از نواندیشان و متفکران دینی به سیما باز شد و به تبادل و نقد آرای آنان پرداخته شد.

«شوکران» به سردبیری پیام فضلی‌نژاد از جمله برنامه‌های موفق این شبکه در دوران معینی‌پور بود، برنامه‌ای گفت‌وگو محور که میزبان نخبگان و چهره‌های خاص علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی‌ کشور بود. نکته قابل توجه اینکه بسیاری از مهمانان «شوکران» تا پیش از آن در هیچ برنامه تلویزیونی رسانه ملی حاضر نشده بودند و هنوز هم ویدئوهای آن برنامه در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 «زاویه»، «این‌ج‌ا»، «زندگی پس از زندگی» و «سوره» از دیگر برنامه‌های شاخصی بودند که در دوران مدیریت مسعود معینی‌پور در شبکه چهار تولید و با استقبال نخبگان و مخاطبان رسانه ملی مواجه شد.

معینی‌پور دانش آموخته حوزه علمیه قم و عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) است. اجرا و کارشناسی بیش از چهل برنامه رادیویی، سردبیری، اجرا، کارشناسی و نویسندگی بیش از صد برنامه زنده و تولیدی رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما، عضویت در شورای سیاستگذاری چندین روزنامه، سردبیری فصلنامه علوم انسانی صدرا و نشریه رسائل از دیگر سوابق علمی، فرهنگی و رسانه‌ای معینی‌پور است.

«کمک به ارتقاء سهم دفتر تبلیغات اسلامی در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «بازنمایی رسانه‌ای فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی دفتر به ویژه عرضه رسانه‌ای محصولات علمی(ژورنالیسم علمی)»، «حمایت از فعالیت گروه‌های تبلیغی و جهادی در عرصه‌های هنر، رسانه و فضای مجازی» و «تدوین و مدیریت اجرای سیاست‌های هنری، رسانه ای و فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی» از جمله انتظارات رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در حکم انتصاب معینی‌پور از اوست.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.