رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل ‌زده خبر داد

برگزاری گلریزان مردم قم برای کمک به مناطق سیل‌زده

شهر بیست/ رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل ‌زده گفت: گلریزان مردم استان طی روزهای آتی در میدان آستانه برای کمک به مناطق سیل زده با همکاری صدا و سیما برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری گلریزان مردم قم برای کمک به مناطق سیل‌زده
شناسه : 5388 | انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، محمود پارچه باف در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به ستاد مردمی قم برای کمک رسانی به مناطق سیل زده در استان، اظهار کرد: این ستاد از چند روز پیش در قم با هماهنگی با دستگاه‌های مختلف ایجاد شد و اعضای ستاد دیدارهایی با مراجع عظام تقلید داشتند.

وی ادامه داد: تعامل ستاد مردمی کمک رسانی به مناطق سیل زده با دستگاه‌های اجرایی موجب شده است که جلوی موازی کاری را در امدادرسانی به مناطق سیل زده را بگیریم.

رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل ‌زده افزود: به خیرین استان برای کمک به مناطق سیل زده فراخوان دادیم تا کمک این خیرین بیشتر به صورت نقدی باشد و بتوانیم که تا مرحله بازسازی کامل آن مناطق و احداث واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده ادامه دهیم.

پارچه باف با اشاره به تهیه بسته‌های کمک برای مناطق سیل زده اظهار کرد: این بسته‌ها شامل ۱۱ قلم کالا است و این بسته‌ها با بسته بندی در قم برای مناطق سیل زده استان لرستان اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد مردم کمک رسانی به مناطق سیل زده خود را بازویی برای دستگاه‌های اجرایی می‌داند، مردم در هر کجا که وارد شدند، موفق شدیم.

رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل ‌زده افزود: گلریزان مردم استان قم طی روزهای آتی در میدان آستانه برای کمک به مناطق سیل زده با همکاری صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ادامه کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده، جشن‌های نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) با قوت همچون گذشته برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.