مجموعه ورزشی شهرک امام حسن(ع) تا خرداد آماده بهره‌برداری می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهرک امام حسن(ع) در مرحله نازک‌کاری و تأسیسات قرار دارد، گفت: امیدواریم تا خردادماه با تکمیل دیگر امکانات، این پروژه به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه ورزشی شهرک امام حسن(ع) تا خرداد آماده بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 51568 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی یکی از پروژه اولویت‌دار منطقه سه شهرداری در سال ۱۴۰۱ را تکمیل مجموعه ورزشی شهرک امام حسن(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه در بوستان امام حسن(ع) این منطقه در حال احداث بوده که حدود ۱۲۰۰ مترمربع مساحت زیربنای آن است.

وی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی شهرک امام حسن(ع) در مرحله نازک‌کاری و تأسیسات آن قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا خردادماه با تکمیل دیگر امکانات، این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم، مجموعه فرهنگی ورزشی امام حسن(ع) را چندمنظوره دانست و یادآور شد: در این مجموعه زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال و سکوی تماشاچیان طراحی‌شده و در کنار آن سالن ویژه بدن‌سازی و ورزش‌های رزمی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۰ درصد پیشرفت این پروژه تصریح کرد: این پروژه به علت افزایش قیمت‌ها در چند فاز اجرایی شده و در مرحله‌ای مجبور به تغییر پیمانکار شدیم که در نهایت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تا زمان بهره‌برداری کامل هزینه می‌شود و می‌تواند بخش مهمی از منطقه سه را پوشش دهد.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.