خدمات مدیریت شهری در سایه آسیب‌های اجتماعی

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی تمام جنبه‌های مثبت خدمات مدیریت شهری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، گفت: آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه وضع معتادان متجاهر کافی بوده در شهر دیده شوند، آن‌وقت همه اقدامات صورت گرفته در شهر نادیده گرفته می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمات مدیریت شهری در سایه آسیب‌های اجتماعی
شناسه : 51171 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی با بیان اینکه با وجود تعدد و تنوع فعالیت‌های شهرداری، اما از دید مردم این وظایف به‌هم‌پیوسته بوده و اگر یکی از وظایف ناقص انجام شود دیگر اقدامات تحت تأثیر قرار می‌گیرد، اظهار داشت: شهرداری در پروژه‌های سخت‌افزاری همواره توانسته موفق عمل کند، ولی متأسفانه حواشی برخی موضوعات در بعضی مواقع سبب تحت‌الشعاع قرار گرفتن خدمات می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی تمام جنبه‌های مثبت خدمات را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه وضع معتادان متجاهر کافی بوده در شهر دیده شوند، آن‌وقت همه اقدامات صورت گرفته در شهر نادیده گرفته می‌شود.

به گفته رئیس شورای شهر قم، توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی از وظایف خاص شورای شهر و مدیریت شهری است که به آن توجه ویژه داریم که در این مسیر می‌توان تصمیمات و اقدامات را با همکاری شهرداری پیگیری کرد.

وی یادآور شد: رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی توسط چند دستگاه و به‌صورت جزیره‌ای حل نمی‌شود که در این زمینه نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف وجود دارد.

نوشته های مشابه
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
انتقاد رئیس‌کل دادگستری از مخالفان مدیریت شهری/ تحول امروز قم در هیچ دوره‌ای نبود
مردم قم قدردان خدمات شهردار هستند/ حاشیه‌سازان استغفار کنند
فاز دوم شهربازی سرزمین شادی تا پایان سال افتتاح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.