رفع مشکلات محله دروازه ری نیازمند بودجه‌ استانی است

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: بافت فرسوده و کوچه‌های بسیار کم‌عرض، مشکلات زیادی را برای اهالی بوجود آورده که رفع آنها نیازمند جذب بودجه‌های استانی و ملی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفع مشکلات محله دروازه ری نیازمند بودجه‌ استانی است
شناسه : 50431 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در بازدید از محله دروازه ری، با تأکید بر لزوم ایجاد فضای نشاط‌آور برای شهروندان و به‌ویژه جوانان اظهار داشت: مردم قم از پیشگامان انقلاب اسلامی بوده‌اند و اهالی این محله نیز یکی از محورهای اصلی انقلاب در شهر قم بوده و می‌بایست توجه ویژه‌ای به این محله شود.

وی با بیان اینکه اهالی این محل یکی از قدیمی‌ترین ساکنان بومی قم بوده که در دوره هشت سال دفاع مقدس نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، ابراز کرد: به مردم این محله به‌شدت مدیون هستیم اما متأسفانه از نظر پیشرفت جزو محلات کمتر برخوردار کلانشهر قم بوده و نیاز است که از طرف همه نهادها توجه ویژه‌ای به این محله شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: بافت فرسوده و کوچه‌های بسیار کم‌عرض، مشکلات زیادی برای اهالی بوجود آورده و باید توجه استانی و ملی به این محدوده شود و مقامات مسئول با رایزنی‌های بیشتر بودجه‌های خاص دولتی موردنیاز بازسازی این محلات را جذب کنند.

وی با تقدیر از همکاری شهروندان این منطقه عنوان کرد: این محله از نظر فضای سبز شرایط مناسبی نداشته و سرانه فضای سبز بسیار پایینی دارد که مدیریت شهری تلاش‌های مستمری برای رفع این مشکل در دست اقدام دارد.

محمدرضاخانی ضمن ابراز خرسندی و امیدواری به نگاه خاص مدیران استان بخصوص استانداری و شهرداری قم در ایجاد تحول و آبادانی در این محله، از شهروندان درخواست کرد با همراهی و همکاری، شهرداری را در اجرای بهتر و سریع‌تر پروژه‌ها یاری کنند تا بتوانیم فضای بهتر و درشان شهروندان ایجاد نمائیم.

گفتنی است در این بازدید مشکلات مرتبط با کمبود فضاهای فرهنگی، فضای سبز و موضوعات مرتبط با اطراف مساجد محله دروازه ری و همچنین بازار کهنه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.