بودجه عمرانی شهرک پردیسان مشخص شد

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از بودجه عمرانی ۴۵۰ میلیارد ریالی شهرداری در پردیسان طی سال جاری خبر داد و گفت: روکش آسفالت معابر مخصوصاً بلوار غدیر، تکمیل سوله فرهنگی ورزشی، تکمیل بوستان ترنج، تکمیل فاز دوم بوستان مصلا و تکمیل بلوار ابوطالب از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اقدام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بودجه عمرانی شهرک پردیسان مشخص شد
شناسه : 50429 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به برنامه‌های این منطقه برای توسعه زیرساخت‌ها و پروژه‌های شهری، اظهار داشت: ۴۵۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی توسط شهرداری در منطقه هشت برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ تنها بودجه عمرانی منطقه بوده و بودجه جاری منطقه جدای از این مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال است، افزود: هرساله درآمدهای منطقه کمتر از میزان هزینه‌های آن است و شهرداری مرکز برای تأمین هزینه‌ها به منطقه کمک مالی می‌کند.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم تا با پرداخت به‌موقع عوارض خود مدیریت شهری را برای خدمات‌دهی مناسب‌تر یاری کنند.

وی برخی از پروژه‌های در دست احداث در سال ۱۴۰۱ را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت معابر مخصوصاً بلوار غدیر، تکمیل سوله فرهنگی ورزشی، تکمیل بوستان ترنج، تکمیل فاز دوم بوستان مصلی و تکمیل بلوار ابوطالب برخی از این پروژه‌ها بوده که امیدواریم در سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.