بازدید استاندار قم از روند ساخت مسکن در پردیسان

استاندار قم از چندین پروژه ساخت مسکن در محله‌های مختلف پردیسان از جمله پروژه ۲۷ هکتاری که بعد از یکسال وقفه شروع به‌کار کرده، بازدید کرد و گفت: خوشبختانه در دولت جدید، ساخت پنج هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان قم کلید خورده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید استاندار قم از روند ساخت مسکن در پردیسان
شناسه : 49307 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی با حضور در منطقه پردیسان از سه طرح مسکن ۲۷ هکتاری با ظرفیت یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی، زیتون ۶ با ۱۸۰ واحد و همچنین طرح ۱۷ هکتاری محله ۱۰ با هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید ضمن صدور دستورهای لازم جهت تسریع در تکمیل و تحویل به موقع واحد های مسکونی مذکور به متقاضیان گفت: خوشبختانه در دولت جدید، ساخت پنج هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان قم کلید خورده است.

شاهچراغی با تأکید بر تلاش برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح‌های مسکن استان گفت: با هماهنگی‌های بیشتر بین اداره‌ها و نهادهای متولی و رفع موانع موجود، درصدد تحقق این مهم و انجام کامل تعهدهای استان در ساخت مسکن و مطابق برنامه‌های دولت هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش جهادی دستگاه‌های مسول و کمک خیران، گام‌های بلندی در زمینه احداث مسکن و رفع دغدغه‌های اقشار بدون سرپناه به‌ویژه جوانان و محرومان برداشته شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.