قم میزبان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌شود

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان قم از ۱۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور با عنوان «تجسم هنر» در نگارستان اشراق برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌شود
شناسه : 47047 | انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان قم خبر داد و گفت: این جشنواره در تاریخ ۱۶ تا ۳۰ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، با عنوان «تجسم هنر» در نگارستان اشراق برگزار می‌شود.

وی افزود: در دوره چهاردهم جشنواره، بخشی به نام تجسم هنر به مجموعه جشنواره افزوده شده که در ۳۰ استان کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود و در استان قم، در بخش‌های تصویرسازی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، کاریکاتور، نقاشی و عکاسی از آثار نفرات برتر رویداد های هنری استان قم برگزار خواهد شد.

مدیر هنری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی در قم تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۱ اثر از ۱۵ هنرمندان شاخص استان قم؛ مریم بازوکار، طاهره عسگری و الهه فتاحی در بخش نگارگری، علی فلاح کردی و سیده فاطمه هاشمی در بخش نقاشی، وحید یعقوبلو و علیرضا گیوه‌چی در بخش گرافیک، احسان چراغی ایرانشاهی در قسمت کاریکاتور، حسین یاراحمدی و امیر مسعود عربشاهی در بخش عکاسی، علی ایرانی و حامد فقیهی در خوشنویسی و امیر مهدی گل محمدی، حسین باوی و حسین رجب غلامحسینی در بخش تصویرسازی آثارشان به نمایش در خواهد آمد.

سلطانی یادآور شد: هنرمندان و هنرجویان فوق همگی پس از استعلام از انجمن‌های هنرهای تجسمی، عکاسان و خوشنویسی انتخاب شده و آثارشان پس از ارسال به دبیرخانه جشنواره، تأیید و اکران خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه از روز شانزدهم بهمن ساعت شانزده در نگارستان اشراق با حضور اساتید، هنرمندان و مسئولین افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر ها ۱۶ تا ۱۹ به نگارستان اشراق مراجعه کنند.

مدیر هنری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی در قم تصریح کرد: همچنین دبیرخانه جشنواره در استان قم در نظر دارد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، ورکشاپ هایی را به صورت تخصصی در تمامی رشته‌های هنرهای تجسمی برگزار کند. لذا از هنرمندان عزیز دعوت می‌شود که در صورت «تمایل به برگزاری ورکشاپ» حداکثر تا روز جمعه پانزدهم بهمن ماه با شماره موبایل ۰۹۹۱۰۲۴۳۳۵۴ تماس بگیرند.

سلطانی خاطرنشان کرد: این دبیرخانه پس از بررسی و تأیید هنرمندان، فقط برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی و نظارت بر ورکشاپ را انجام می‌دهد و تهیه تمامی امکانات مورد نظر به عهده هنرمندان است.

نوشته های مشابه
۳۸۳ ملک به تملک شهرداری قم درآمد
تدبیر ترافیکی شهرداری برای میدان سپاه قم
زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تکمیل می‌شود
جمع‌آوری روزانه ۶۰ تن پسماند در منطقه ۵ قم
آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه‌ شهری قم برگزار می‌شود
بررسی وضعیت ساختاری و بهداشتی باغ پرندگان قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.