ناوگان تاکسیرانی قم نوسازی می‌شود

شهردار قم با اشاره به فرسودگی و ضرورت نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم، گفت: به‌زودی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی بخشی از ناوگان تاکسیرانی قم تخصیص خواهد یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ناوگان تاکسیرانی قم نوسازی می‌شود
شناسه : 46717 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، افزود: با تزریق ۲۰ میلیارد تومان به سازمان تاکسیرانی قم و انعقاد تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های عامل، به‌زودی بخشی از ناوگان تاکسیرانی درون‌شهری قم نوسازی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت هر دستگاه تاکسی‌های شهری طی چند سال گذشته، ادامه داد: پیش‌ازاین هر دستگاه تاکسی درون‌شهری با قیمتی حدود ۳۰ میلیون تومان خریداری می‌شد، درحالی‌که هم‌اکنون قیمت تاکسی با افزایش چندین برابری همراه شده است.

شهردار قم با تأکید بر توجه به رویکرد نوین شهرداری قم در خدمات تاکسیرانی ابراز کرد: ورود سازمان تاکسیرانی قم به خدمات جدید و حرفه‌ای یک کار بی‌سابقه در شهر قم است و شهرداری قم از مجموعه برنامه‌های جدید این سازمان با قدرت حمایت می‌کند.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: در برابر هر اقدامی جدیدی برخی مقاومت‌های غیراصولی نیز ممکن بوده وجود داشته باشد و لازم است بدون توجه به مباحث حاشیه‌ای اقدامات نوین و کارآمد را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه رانندگان ناوگان تاکسیرانی قم نوعاً از اقشار ضعیف جامعه هستند، به حمایت از این افراد در بودجه سال آینده شهرداری قم در قالب بودجه مصوب و نرخ بهای خدمات تأکید کرد.

نوشته های مشابه
۳۸۳ ملک به تملک شهرداری قم درآمد
تدبیر ترافیکی شهرداری برای میدان سپاه قم
زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تکمیل می‌شود
جمع‌آوری روزانه ۶۰ تن پسماند در منطقه ۵ قم
آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه‌ شهری قم برگزار می‌شود
بررسی آخرین وضعیت احداث مسیرهای دسترسی تونل غدیر در منطقه یک قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.