تدوین سند همکاری میان اداره‌کل تبلیغات و حوزه هنری قم

در نشست رئیس حوزه هنری قم و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم بر لزوم تدوین سند همکاری میان این دو نهاد فرهنگی تأکید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین سند همکاری میان اداره‌کل تبلیغات و حوزه هنری قم
شناسه : 45759 | انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، نشست رئیس و کارشناسان حوزه هنری استان قم و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری به معرفی برنامه‌های شاخص این حوزه به تفکیک واحدهای تخصصی حوزه هنری پرداخت و بر همکاری دوجانبه در زمینه‌های مشترک تأکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام‌والمسلمین حسن علی‌‌محمدی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز به معرفی بخش‌های مختلف فعالیت این معاونت پرداخت و بر تهیه سند و تفاهم‌نامه‌ای برای تعریف نسبت میان حوزه هنری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، جهت تسری در همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

در ادامه کارشناسان دو دستگاه با بیان نقطه نظرات خود و دغدغه‌هایشان به زمینه‌های مشترک کاری اشاره کردند. همچنین برای همکاری در حوزه آموزش‌های تخصصی و تولید آثار قرآنی، برگزاری جلساتی جهت تبیین مباحث اخلاقی و دینی در حوزه فرهنگ و هنر، همکاری در زمینه اطلاع رسانی فعالیت‌ها در جامعه مخاطبان و جلسات مشترک کاری با دیگر نهادهای و سازمان‌های فرهنگی و هنری اعلام آمادگی شد.

نوشته های مشابه
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم
برنامه‌ریزی برای تکمیل مسیرهای دسترسی تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.