ساماندهی مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات سطح شهر قم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از ایجاد مرکز ساماندهی و تبادل پسماندهای خشک تفکیک شده در مبدأ با هدف ساماندهی مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در سطح شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساماندهی مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات سطح شهر قم
شناسه : 42958 | انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی طی بازدید از مرکز ساماندهی دریافت و پردازش پسماندهای خشک تفکیک شده در مبدا، گفت: مرکز ساماندهی دریافت و پردازش پسماندهای خشک تفکیک شده در مبدا، امکان ساماندهی صنوف مرتبط را با استقرار ۳۰ واحد صنوف مرتبط ایجاد کرده است که اولویت استقرار با مراکز فعال مورد تایید سازمان مدیریت پسماند خواهد بود.

میرابراهیمی تصریح کرد: طبق مصوبه کارگروه مشاغل مزاحم شهری و کارگروه مدیریت پسماند فعالیت این مراکز در مجموعه سایت البرز تعریف شده است و با توجه به عدم تمایل متصدیان این‌گونه مراکز جهت حضور در این مجموعه، سازمان مدیریت پسمانده شهرداری قم با مشارکت بخش خصوصی امکان ساماندهی را به صورت تجمیعی فراهم آورده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه مشاغل مزاحم شهری باید از محدوده و حریم شهر منتقل شوند، بیان کرد: مراکز خرید و فروش ضایعات با توجه به وجود مشکلات زیست محیطی و بهداشتی در رسته مشاغل مزاحم شهری تعریف می‌شوند.

میرابراهیمی همچنین با بیان این‌که طبق مصوبه کارگروه مدیریت پسماند و مشاغل مزاحم شهری، این‌گونه مراکز تحت نظارت مدیریت اجرایی سازمان مدیریت پسماند بوده، تصریح کرد: بازدیدهای دوره‌ای توسط نمایندگان مرکز بهداشت، اداره کل محیط زیست و نیروی انتظامی استان و سازمان مدیریت پسماند جهت نظارت بر فعالیت این صنوف انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.