ممنوعیت ورود و خروج خودروهای شخصی به قم/ نگران قرمز شدن قم هستیم

استاندار قم با بیان اینکه نگران قرمز شدن قم به دلیل زائر پذیر بودن و برخورداری از تجمع‌های زیاد هستیم، گفت: با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت ورود و خروج خودروهای شخصی به قم/ نگران قرمز شدن قم هستیم
شناسه : 37969 | انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست امروز با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: بر اساس گزارش مطرح شده در این ستاد، موج پنجم این بیماری در بسیاری از استان ها و بویژه در استان های جنوبی کشور در حال خیزش است

استاندار قم با بیان اینکه تمام کشور در موضوع کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد تأکید کرد: لازم است تا همه تدابیر لازم برای پیشگیری از روند صعودی و موج جدید این بیماری در نظر گرفته شود.

وی همچنین به گزارش مطرح شده در نشست امروز ستاد در موضوع برگزاری آزمون سراسری در روزهای اخیر اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه این گزارش بیانگر آن است که پروتکل های بهداشتی در محل حوزه های امتحانی به میزان ۹۵ تا ۱۰۰ درصد رعایت شده است که از این رو باید از عوامل و دست اندرکاران برگزاری این آزمون تقدیر و تشکر کرد.

سرمست ادامه داد: موضوع تشدید نظارت ها بویژه در آستانه سفرهای تابستانی یکی دیگر از بحث های امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا بود، ضمن آن که موضوع دیگر این نشست به لزوم محدودیت سفر به استان های با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی اختصاص داشت.

استاندار قم با تاکید بر این که بر اساس آخرین گزارش ها، ۹۲ شهرستان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی استان قم نارنجی است، اما این نگرانی وجود دارد که قم به دلیل زائرپذیر بودن و همچنین برخورداری از تجمع های زیاد به وضعیت قرمز کرونایی درآید.

وی همچنین به اصل مهم محدودسازی سفرهای تابستانی پرداخت و گفت: همه مردم و مسئولان استان باید بر اساس رعایت پروتکل ها و نظارت بر این امر، تمام دقت خود را به خرج دهند تا از تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز کرونایی در استان جلوگیری شود.

استاندار قم با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی قم گفت: با توجه به ممنوعیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی، ورود و خروج به قم نیز ممنوع است.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.