دستگیری باند سارقان منزل در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف اموال سرقتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در نتیجه بازرسی از منزل متهمان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری باند سارقان منزل در قم
شناسه : 36778 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت منزل در قم، شناسایی و دستگیری سارقان منزل با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران کلانتری ۲۵ بلوار ۱۵ خرداد با انجام تحقیقات پلیسی ۳ نفر را در این رابطه شناسایی و متهمان را در طی عملیاتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس با هماهنگی مقام قضایی استان، منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفت و ۱۲ تخته فرش دستبافت و ۲ دستگاه تلویزیون سرقتی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

اسماعیلی گفت: سارقان منزل طی تحقیقات و در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متأسفانه به‌رغم هشدارهای مکرر مبنی بر عدم نگهداشت اموال با ارزش در منزل باز شاهد نگهداری این‌گونه موارد در منازل هستیم، از مردم خواست، حتماً برای منازل خود از دوربین‌های مداربسته و قفل‌های استاندارد استفاده کنند.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.