دستگیری ۸ سارق منزل در طرح ضربتی پلیس

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان به اجرای طرح ضربتی پلیس در مناطق آلوده به جرم قم اشاره کرد و از دستگیری ۸ سارق منزل، ۳ سارق کیف‌قاپ، ۲ سارق موتورسیکلت، ۵۳ متهم و محکوم متواری و ۲ کلاهبردار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری ۸ سارق منزل در طرح ضربتی پلیس
شناسه : 29850 | انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با جرائم خشن، پیشگیری از سرقت و دستگیری محکومان متواری طی یک هفته گذشته در قم اجرا شد.

وی گفت: کارآگاهان با بررسی جغرافیای جرم در مناطق آلوده و افزایش اکیپ های محسوس و نامحسوس و گشت های خودرویی و موتوری موفق شدند، ۸ سارق منزل را دستگیر کرده که پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته به ۴۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار میرفیضی افزود: در یک هفته گذشته ۱۴ گمشده‌ای که غالبا افراد مسن یا کودکان بودند توسط پلیس پیدا شده و به آغوش گرم خانواده‌ تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای این طرح طی مدت مذکور ۳ سارق کیف قاپ نیز شناسایی، دستگیر و متهمان به ۵ فقره سرقت کیف قاپی در قم اعتراف کردند، همچنین با دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف و تحویل مال‌باختگان شد.

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته مخفیگاه ۵۳ نفر از متهمان و محکومان متواری شناسایی و این افراد دستگیر شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری یک نفر سارق خودرو و کشف ۲ فقره خودروی سرقتی، اضافه کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان ضمن تأکید بر استمرار این طرح‌ها، اظهار داشت: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت با مجرمان و افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی داشته باشند برابر قانون برخورد کرده و از شهروندان درخواست می شود گزارشات خود را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.