کشف ۴۶۰۰ کیلو مواد مخدر در قم/ ۱۱ باند قاچاق متلاشی شد

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم با اشاره به افزایش ۸ درصدی کشفیات مواد مخدر پلیس، از کشف ۴ تن و ششصد کیلو انواع مواد مخدر طی شش ماهه گذشته در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۴۶۰۰ کیلو مواد مخدر در قم/ ۱۱ باند قاچاق متلاشی شد
شناسه : 27585 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه هفته ناجا از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه برگزار می‌شود و شعار امسال با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت» خواهد بود، اظهار کرد: روزهای هفته ناجا نیز متناسب با برنامه ها و نیز زحمات و تلاش های نیروی انتظامی، نامگذاری شده است.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور، برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و مأموریت‌های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی کند، به نحو شایسته معرفی شود.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار ۶ ماهه کشفیات مواد مخدر در قم با بیان اینکه کشفیات مواد افیونی در قم ۸ درصد افزایش داشته است، از کشف ۴ تن و ۶۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی این مدت خبر داد و افزود: در مدت مذکور ۱۱ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و اعضا نیز دستگیر شده اند.

سردار میرفیضی همچنین از همشهریان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به خادمان خود در نیروی انتظامی اطلاع تا اقدامات لازم و قانونی صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.