لزوم همبستگی برای پیشبرد امور شهر/ شرایط مناسبی برای خلع ید پیمانکاران نیست

شهر بیست/ شهردار قم بر لزوم پیشبرد عملکرد مناطق شهرداری قم تأکید کرد و گفت: اگر عقب‌ماندگی‌های برنامه‌ای اصلاح نشود، پایان سال با مشکل مواجه خواهیم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم همبستگی برای پیشبرد امور شهر/ شرایط مناسبی برای خلع ید پیمانکاران نیست
شناسه : 27493 | انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه نباید گسستگی یا اختلافی در مجموعه‌های خدمت‌رسان به مردم وجود داشته باشد، اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی، کنار هم بودن برای حل مشکلات و پیشبرد امور بسیار مهم است و از همه انتظار دارم در این شرایط یک خط را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه توفیق خدمت به مردم یک نعمت بزرگ است، افزود: باید دعا کنیم تا خداوند ما را هر چه بیشتر نسبت به نعمت‌هایی که در آن قرار داریم، واقف کند.

شهردار قم با تاکید بر اینکه کارهایی که رنگ و بوی خدایی دارند با لطف خداوند آسان می‌شوند، گفت: شرایط حال حاضر کشور شرایط سختی است و کسانی در این شرایط سخت موفق هستند که این توکل را داشته باشند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه عملکرد مناطق شهرداری قم باید طبق برنامه پیش برود، اضافه کرد: اگر عقب‌ماندگی‌های برنامه‌ای اصلاح نشود، پایان سال با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی همچنین به مشکلات پیمانکاران در شرایط فعلی اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید در این شرایط تلاش کرد به جای خلع ید پیمانکاران، مشکلات آنان را حل و فصل کرد چراکه آنها هم از نظر اقتصادی مشکلات بسیاری دارند و ادامه کار برای‌شان سخت است.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.