بلوار شهید سلیمانی ایمن‌سازی شد/ نصب ۱۳۴ استوانه ایمنی

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ایمن‌سازی بلوار شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و گفت: ۷۳۴ گل‌میخ و ۱۳۴ استوانه ایمنی در این بلوار نصب و همچنین سه هزار و ۳۵۰ متر خط‌کشی در این بلوار انجام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار شهید سلیمانی ایمن‌سازی شد/ نصب ۱۳۴ استوانه ایمنی
شناسه : 27378 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی خیابان‌ها و کاهش تصادفات درون‌شهری، اظهار کرد: یکی از راه‌های کاهش تصادفات، «نصب تابلوهای استاندارد»، «اجرای طرح و نقوش خیابان‌ها» و «نصب علائم هشدار» است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یکی از برنامه‌های سازمان را ایمن‌سازی خیابان‌ها دانست و افزود: طرح و نقوش خیابان‌ها با توجه به اعلام پلیس راهور و اولویت خود سازمان در سطح شهر بهسازی می‌شود.

نیک، یکی از بلوارهای حادثه‌خیز در شهر را بلوار شهید سپهبد سلیمانی دانست و گفت: با توجه به گزارش‌های پلیس راهور و تعداد تصادفات منجر به فوت در این محور، ایمنی سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی، طول خط‌کشی انجام‌شده در بلوار شهید سپهبد سلیمانی را سه هزار و ۳۵۰ متر اعلام و بیان کرد: در این مسیر ۷۳۴ گل‌میخ پلاستیکی و ۱۳۴ استوانه ایمنی نیز نصب‌شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: ۵ بشکه ایمنی نیز سر دوراهی‌ها و ستون پل‌ها نصب‌شده که در ایمن‌سازی مسیر و جلوگیری از تصادفات منجر به فوت تأثیر بسیاری خواهد داشت.

نیک از تعویض ۲۰ تابلو در این مسیر نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تابلوهای تخریب‌شده تعویض و با توجه به گزارش پلیس راهور دید در شب تابلوها اصلاح‌شده است.

وی همچنین یادآور شد: دو تابلو جهت‌نما نیز تغییر کرده و امیدواریم با اقدامات انجام‌شده شاهد کاهش تصادفات و درنتیجه کاهش و متوقف شدن فوت شهروندان در این معبر باشیم.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.