تبلیغات شهری محرم امسال با شعار «به تو از دور سلام»

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برنامه‌ریزی برای ایجاد شور حسینی در قالب تبلیغات شهری با شعار «به تو از دور سلام» توسط شهرداری قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تبلیغات شهری محرم امسال با شعار «به تو از دور سلام»
شناسه : 25669 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد محرم شهرداری قم با اشاره به انتخاب شعار «به تو از دور سلام» برای تبلیغات محیطی محرم امسال، اظهار داشت: شعار «باید تمام زندگی‌ام مثل او شود» هم توسط جامعه ایمانی مشعر برای تمام هیئت‌های مذهبی تهیه شده که آن هم مورد استفاده خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به طراحی هشتگ «عرض ارادت حفظ سلامت» برای محرم امسال، اضافه کرد: همچنین شعارهایی با مضامین مربوط به امر به معروف و نهی از منکر برای محرم امسال در نظر گرفته خواهد شد.

کلانترزاده با بیان اینکه مجموعه استان مسئولیت طرح هر منزل یک حسینیه را به شهردای قم واگذار کرده، گفت: همه دست به دست هم دادیم تا اتفاق خوبی در این زمینه رقم بخورد.

وی افزود: هر خانه‌ای که از طریق سامانه ۱۳۷ درخواستی به شهرداری ارائه دهد می‌تواند از خدمات اعزام مبلغ استفاده کرده و برای در اختیار دادن پرچم عزاداری هم اقداماتی انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: پرچم‌هایی با عنوان «این خانه عزادار حسین است» هم تهیه خواهد شد و در اختیار برخی خانه‌ها قرار می‌گیرد.

کلانترزاده با اشاره به ممنوعیت تبلیغات محیطی هیات‌های عزاداری در سطح شهر برای محرم امسال، گفت: در ورودی هیات یک سازه برای معرفی خواهیم داشت اما تبلیغات هیات‌ها در سطح شهر در ایام محرم را نداریم.

وی افزود: فضاسازی ناوگان حمل و نقل عمومی هم همکاری اداره کل اوقاف برای ایام محرم امسال صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.