معاون عمرانی استاندار مأمور بررسی علل حادثه نشست زمین شد

شهر بیست/ استاندار قم، معاون عمرانی خود را مأمور علل بررسی حادثه نشست خیابان در حوالی میدان کشاورز کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معاون عمرانی استاندار مأمور بررسی علل حادثه نشست زمین شد
شناسه : 20130 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آماده باش تمام دستگاه های خدمات رسان استان برای مقابله با سیل و بحران های احتمالی اظهار کرد: از روز گذشته بارش های شدیدی در سطح استان آغاز شده و به همین خاطر احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و ایجاد بحران وجود دارد به همین خاطر از قبل از بارش ها آماده باش به تمام دستگاه ها اعلام شده بود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۷ میلیمتر بارندگی در شهر قم و بیش از ۷۰ میلیمتر بارندگی در مناطق اطراف شهر قم صورت گرفته است، این بارش ها را معادل یک سوم بارش سالانه استان اعلام کرد و افزود: بارش‌های بخش خلجستان و کهک به‌صورت برف بوده و به همین خاطرخسارت‌هایی به باغدارها واردشده است.

استاندار قم رفع به موقع آب گرفتگی معابر از سوی شهرداری را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به حادثه نشست خیابان در حوالی میدان کشاورز و سقوط دو خودرو داخل آن و فوت سه نفر از شهروندان تصریح کرد: معاون عمرانی مامور بررسی علل این حادثه شده و تمهیداتی هم برای بررسی خسارات واردشده به باغداران اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه برآورد خسارات سیل به زودی انجام خواهد شد، در ادامه سخنان خود از کنترل نسبی کرونا در قم خبر داد و افزود: البته این مساله دلیل نمی شود که آسوده باشیم به همین خاطر کادر درمانی و مدیران نگران شیوع و اوج گیری مجدد بیماری هستند.

سرمست با اشاره به احتمال آغاز موج دوم گسترش کرونا در پی سفرهای گسترده در کشور، تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از گسترش این بیماری در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ سلامت شهروندان در اولویت‌های استان است و در همین راستا طرح بسیج ملی به‌صورت جدی در دستور کار قرارگرفته و همه دستگاه‌ها و خیرین و مردم در این بسیج حضور پیداکرده و با همدلی و هماهنگی بی‌نظیری در حال ارائه خدمات هستند.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.