باند سارقان زورگیر در قم متلاشی شد

شهر بیست/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان زورگیر در قم خبر داد و گفت: متهمان مغازه‌هایی را از قبل شناسایی و با استفاده از تاریکی هوا و تهدید مالک مغازه با سلاح سرد، برخی از اقلام موجود را سرقت می‌کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باند سارقان زورگیر در قم متلاشی شد
شناسه : 17615 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میکائیل قهرمان پور اظهار داشت: در پی وقوع ۵ فقره سرقت شبانه با تهدید سلاح سرد از مغازه‌ها، با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری متهمان در این رابطه تشکیل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این افراد با استفاده از تاریکی هوا و تهدید مالک مغازه با سلاح سرد، برخی از اقلام موجود را سرقت می کردند.  

سرهنگ قهرمان پور خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی ۲ نفر در این رابطه شناسایی، دستگیر و در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: سپس طی تحقیقات صورت گرفته از این افراد، ۳ تن از همدستان آنان نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف چندین سلاح سرد از متهمان، گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.