۳ واحد اقامتی متخلف در قم پلمب شد

شهر بیست/ رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از پلمب سه واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳ واحد اقامتی متخلف در قم پلمب شد
شناسه : 16364 | انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی اظهار کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان برابر ضوابط و مقررات صنفی، از واحدهای اقامتی بازدید و هیچ گونه کوتاهی از واحدهای صنفی متخلف در این صنف را نمی پذیرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح شناسایس و بازدید از مراکز اقامتی – سیاحتی و فاقد پروانه کسب توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد.

سرهنگ کاویانی گفت: در اجرای طرح مذکور از ۸۸ واحد صنفی اقامتی و سیاحتی بازدید و ۳۹ فقره تذکر شفاهی مبنی بر رعایت ضوابط قانونی و انتظامی داده شد.

وی با اشاره به پلمب ۳ واحد اقامتی به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به مقررات و ضوابط ابلاغی، اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی در این طرح به ۱۴ واحد اقامتی متخلف اخطار پلمب و ۳ واحد اقامتی – سیاحتی به علت عدم رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی پلمب و از ادامه فعالیت متصدیان آن واحدها جلوگیری کرد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.