راه‌اندازی دفتر امر به‌ معروف در نمایشگاه دائمی قم

شهر بیست/ جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم از راه‌اندازی دفتر ثابت در محل برگزاری نمایشگاه‌های قم باهدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تذکر لسانی به غرفه داران و بازدیدکنندگان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی دفتر امر به‌ معروف در نمایشگاه دائمی قم
شناسه : 16353 | انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سید محمدتقی حسینی، گفت: یکی از موضوعات مطرح در حوزه حجاب و عفاف در شهر قم وضعیت فرهنگی نمایشگاه‌های برگزارشده در محل نمایشگاه دائمی استان قم بود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور غرفه داران از دیگر استان‌های کشور و همچنین وضعیت خاص قم در حوزه حجاب و عفاف و بعضاً عدم آگاهی آنان از وضعیت این شهر، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تصمیم به راه‌اندازی دفتری ثابت در این نمایشگاه گرفت.

جانشین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه با همکاری مسؤولان این دفتر در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم راه‌اندازی شد، ابراز کرد: نیروهای مستقرشده در این دفتر از نیروهای آموزش‌دیده ما در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی هستند که با حساسیتی خاص در این محل انجام‌وظیفه می‌کنند.

حسینی افزود: این تذکرها با رعایت مراتب امربه‌معروف توسط نیروهای خانم و آقا به غرفه داران و بازدیدکنندگان ارائه می‌شود تا هم حریم قم حفظ شود و هم غرفه دارانی که از خارج از قم به این شهر آمده‌اند دید منفی پیدا نکنند و خوشبختانه این روند بسیار مثبت بوده و آثار خوبی به همراه داشته است.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.