اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های «اصلی» و «ویژه» مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات قم برگزار می‌شود
شناسه : 15062 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمدجواد محرابی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم، گفت: این جشنواره با هدف ارتقای دانش رسانه‌ای استان، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای استان و آشنایی با ظرفیت‎‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها شکل گرفت.

وی تصریح کرد: بخش اصلی این جشنواره در قالب‌های خبر، تیتر، گزارش (شامل گزارش خبری و تصویری)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، صفحه آرایی و طنز مکتوب و بخش ویژه در دو موضوع «رونق تولید» و «گام دوم انقلاب» اعلام فراخوان شد.

معاون مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از ارسال ۳۹۶ اثر به دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم خبر داد و گفت: در بخش ویژه، ۳۱ اثر با موضوع رونق تولید و ۳۵ اثر مرتبط با گام دوم انقلاب در سایت جشنواره بارگذاری شد.

محرابی با تأکید بر اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات قم نقشی در امر داوری نداشتند، افزود: مرحله دریافت آثار این جشنواره در تاریخ ۳ آبان ماه سال جاری به پایان رسید و مراحل داوری نیز توسط استادان برجسته مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم ، گفت: این مراسم با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم و مسئولان استانی در ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه ۷ آذرماه در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود و صاحبان آثار برتر تجلیل می‌شوند.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
جانمایی سه ایستگاه متروی قم در منطقه یک/ خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
تشریح جزئیات بودجه عمرانی شهر قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.