اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم

شهر بیست/ معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جوایز دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم
شناسه : 9320 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدجواد محرابی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع با موضوع «دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری استان قم» که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته نخستین دوره جشنواره به لطف خدا و با مشارکت خوب اصحاب رسانه در حد قابل قبولی برگزار شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته اشکالاتی به جشنواره گرفته شد که بخشی از آن به دلیل این بود که پیش از این، سابقه برگزاری جشنواره با این استاندارد را نداشتیم و بعضی اشکالات پیش آمده طبیعی بود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان قم با مشارکت خانه مطبوعات و حمایت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد و افزود: از تمام رسانه‌های مجاز استان و خبرنگاران و فعالان رسانه قم برای مشارکت گسترده در این جشنواره دعوت می شود.

وی به اهداف برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان قم اشاره کرد و افزود: ارتقای دانش رسانه‌ای استان قم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت اصحاب رسانه، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ابتدای مهرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار یاد کرد و گفت: جوایز نفر اول در هر بخش تقدیرنامه، تندیس جشنواره و ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم تقدیرنامه و ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم تقدیرنامه و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی خواهد بود. در بخش ویژه نیز فقط به نفرات اول جایزه تعلق می گیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.