اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم

شهر بیست/ معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جوایز دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام جوایز دومین جشنواره مطبوعات استان قم
شناسه : 9320 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدجواد محرابی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع با موضوع «دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری استان قم» که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته نخستین دوره جشنواره به لطف خدا و با مشارکت خوب اصحاب رسانه در حد قابل قبولی برگزار شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته اشکالاتی به جشنواره گرفته شد که بخشی از آن به دلیل این بود که پیش از این، سابقه برگزاری جشنواره با این استاندارد را نداشتیم و بعضی اشکالات پیش آمده طبیعی بود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان قم با مشارکت خانه مطبوعات و حمایت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد و افزود: از تمام رسانه‌های مجاز استان و خبرنگاران و فعالان رسانه قم برای مشارکت گسترده در این جشنواره دعوت می شود.

وی به اهداف برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان قم اشاره کرد و افزود: ارتقای دانش رسانه‌ای استان قم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت اصحاب رسانه، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ابتدای مهرماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار یاد کرد و گفت: جوایز نفر اول در هر بخش تقدیرنامه، تندیس جشنواره و ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم تقدیرنامه و ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم تقدیرنامه و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی خواهد بود. در بخش ویژه نیز فقط به نفرات اول جایزه تعلق می گیرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.