اشتغال ۲۰ هزار نفر در صنعت چوب قم

شهر بیست/ عضو هیئت مدیره اتحادیه درودگران قم گفت: صنعت چوب قم تاکنون 20هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و یکی از اشتغال زاترین صنایع استان قم است اما جایگاه فعلی این صنعت در تناسب با نقش مهم آن نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اشتغال ۲۰ هزار نفر در صنعت چوب قم
شناسه : 8578 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، تقی توسلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، با بیان اینکه صنعت چوب استان قم با چالش های زیادی مواجه است، اظهار کرد: این صنعت در قم نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد.

وی، راهبرد اتحادیه درودگران قم را دفاع از حقوق تولیدکننده و مصرف کننده عنوان کرد و افزود: نمایشگاه صنعت مبلمان در طول سنوات گذشته به شکل صحیح اجرا نشد و این نمایشگاه توسط واسطه ها و پیمانکاران برگزار می شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه درودگران قم افزود: متأسفانه بیشتر غرفه های نمایشگاه مبلمان قم در اختیار افراد غیربومی قرار می گرفت که ضربه های زیادی را به صنف درودگران قم وارد کرد و موجب نوعی بی اعتمادی به نمایشگاه و مسئولان در بین اعضای اتحادیه شد.

توسلی تصریح کرد: در ادوار گذشته نمایشگاه مبلمان قم، بعضاً محصولات بی‌کیفیت ارائه می شد و مشکلات زیادی برای تولید کننده و مصرف کننده بوجود آورد چرا که اتحادیه درودگران قم هیچ نظارتی در این نمایشگاه نداشت و در عین حال باید پاسخگوی تبعات و شکایت ها می شد.

وی افزود: صنعت چوب قم تاکنون ۲۰هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و یکی از اشتغال زاترین صنایع استان قم است اما جایگاه فعلی این صنعت در تناسب با نقش مهم آن نیست.

عضو هیئت مدیره اتحادیه درودگران قم افزود: با پیگیری های متمادی اعضای اتحادیه و مساعدت استانداری و نهادهای مرتبط، نمایشگاه مبلمان قم برای نخستین بار توسط اتحادیه درودگران قم برگزار می شود.

توسلی با ابراز امیدواری از اینکه در آینده نزدیک نمایشگاه مبل قم به صورت تخصصی و در سطح ملی برگزار شود، تصریح کرد: هیئتی از تجار عراقی از نمایشگاه مبل استان قم بازدید خواهند کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.