اشتغال ۲۰ هزار نفر در صنعت چوب قم

شهر بیست/ عضو هیئت مدیره اتحادیه درودگران قم گفت: صنعت چوب قم تاکنون 20هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و یکی از اشتغال زاترین صنایع استان قم است اما جایگاه فعلی این صنعت در تناسب با نقش مهم آن نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اشتغال ۲۰ هزار نفر در صنعت چوب قم
شناسه : 8578 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، تقی توسلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، با بیان اینکه صنعت چوب استان قم با چالش های زیادی مواجه است، اظهار کرد: این صنعت در قم نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد.

وی، راهبرد اتحادیه درودگران قم را دفاع از حقوق تولیدکننده و مصرف کننده عنوان کرد و افزود: نمایشگاه صنعت مبلمان در طول سنوات گذشته به شکل صحیح اجرا نشد و این نمایشگاه توسط واسطه ها و پیمانکاران برگزار می شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه درودگران قم افزود: متأسفانه بیشتر غرفه های نمایشگاه مبلمان قم در اختیار افراد غیربومی قرار می گرفت که ضربه های زیادی را به صنف درودگران قم وارد کرد و موجب نوعی بی اعتمادی به نمایشگاه و مسئولان در بین اعضای اتحادیه شد.

توسلی تصریح کرد: در ادوار گذشته نمایشگاه مبلمان قم، بعضاً محصولات بی‌کیفیت ارائه می شد و مشکلات زیادی برای تولید کننده و مصرف کننده بوجود آورد چرا که اتحادیه درودگران قم هیچ نظارتی در این نمایشگاه نداشت و در عین حال باید پاسخگوی تبعات و شکایت ها می شد.

وی افزود: صنعت چوب قم تاکنون ۲۰هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و یکی از اشتغال زاترین صنایع استان قم است اما جایگاه فعلی این صنعت در تناسب با نقش مهم آن نیست.

عضو هیئت مدیره اتحادیه درودگران قم افزود: با پیگیری های متمادی اعضای اتحادیه و مساعدت استانداری و نهادهای مرتبط، نمایشگاه مبلمان قم برای نخستین بار توسط اتحادیه درودگران قم برگزار می شود.

توسلی با ابراز امیدواری از اینکه در آینده نزدیک نمایشگاه مبل قم به صورت تخصصی و در سطح ملی برگزار شود، تصریح کرد: هیئتی از تجار عراقی از نمایشگاه مبل استان قم بازدید خواهند کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.