آزادسازی ۹۰ ملک در پروژه ساماندهی قبرستان نو

شهردار قم گفت: پروژه ساماندهی قبرستان نو که وضعیت سیما و منظر و ترافیک خیابان امیرکبیر را ساماندهی می‌کند در حال پیگیری بوده و تا کنون ۹۰ ملک در این پروژه آزادسازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آزادسازی ۹۰ ملک در پروژه ساماندهی قبرستان نو
شناسه : 83132 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم، محور اقدامات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ بود که از جمله می‌توان به پروژه ساماندهی قبرستان نو اشاره کرد که ۵ هکتار فضای باز شهری اطراف حرم مطهر ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۹۰ ملک در این طرح آزادسازی شده است، افزود: این پروژه وضعیت ترافیکی و سیما و منظر غرب حرم مطهر را ساماندهی خواهد کرد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در پروژه چهل اختران، پارکینگ آماده شده و آزادسازی نیز در حال انجام است و ادامه خیابان برقعی نیز در حال بررسی و اجرای مقدمات است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: ۶۴ مغازه در مجاورت حرم مطهر باید آزاد شود و ۱۶ پلاک فرسوده نیز اطراف حرم قرار دارد که عبور و مرور مردم را دچار مشکل می‌کند و تصمیم داریم با استفاده از اراضی ۴۸ هکتاری برای این املاک شرایط بهتری ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های مهم سال آینده تونل امام موسی صدر در خیابان اراک است که پروژه‌ای بسیار حساس بوده و نزدیک به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.