تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با اشاره به تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری قم، گفت: بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم
شناسه : 81836 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: لایحه بودجه ۱۴۰۳ با دقت کامل در کمیسیون‌های تخصصی مختلف بررسی شد.

وی رقم نهایی بودجه ۱۴۰۳ را ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: عدد ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیون تومان در کمیسیون تلفیق به تصویب نهایی رسید.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم تصریح کرد: این عدد ۲۱۰ میلیارد تومان بالاتر از عدد پیشنهادی شهرداری در منابع مصارف بوده و بودجه سازمان‌ها هنوز در دست بررسی است.

وی رشد ۴۵ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ را نسب به اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ عددی معقول دانست و بیان کرد: بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.

اخوان در ادامه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ برای ۵ سازمان باقی‌مانده تابعه شهرداری را نیز مطرح کرد و گفت: بودجه سازمان‌های قطار شهری، سازمان فناوری و اطلاعات، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک نسبت به بودجه تصویبی کاهش و سازمان میادین و تره‌بار، سازمان بهسازی اطراف حرم و سازمان فرهنگی نسبت به بودجه تصویبی خود افزایش داشته است.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.