جواد طاهری در گفت‌وگو با «شهر بیست»:

گاندو جزو سریال‌های برتر تلویزیون خواهد بود/ جواد افشار افتخار قم است

شهر بیست/ بازیگر قمی سریال گاندو با بیان اینکه به عنوان نماینده ارشد سازمان امنیت ملی کشور در این سریال ایفای نقش می کند، گفت: این مجموعه تلویزیونی، سریال بسیار خوش ساخت و خوش ریتمی شده است و قطعا جزو سریال های برتر سیما خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گاندو جزو سریال‌های برتر تلویزیون خواهد بود/ جواد افشار افتخار قم است
شناسه : 8165 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴   پرینت

سید جواد طاهری، هنرمند قمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به نقش آفرینی خود در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، اظهار کرد: داستان این سریال بر اساس یک پرونده مستند و واقعی نوشته شده است و بنده در نقش نماینده ارشد سازمان امنیت ملی کشور در این سریال حضور دارم که پیگیر کشف اختلاس ها و مسائل جاسوسی در ایران و خارج از کشور است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه تلویزیونی «گاندو»، سریال بسیار خوش ساخت و خوش ریتمی شده است، تصریح کرد: مخاطبان بسیاری در همین چند قسمت ابتدایی جذب این سریال شدند و قطعا جزو سریال های برتر سیما خواهد بود.

این هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون افزود: بازیگران بسیار خوبی در این کار نقش آفرینی می کنند از جمله آقای داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، کامبیز دیرباز و وحید رهبانی که جوان خوب و بااستعداد و توانمندی است.

طاهری در ادامه با بیان اینکه سریال گاندو در ژانر پلیسی و معمایی تولید شده است، تصریح کرد: این سریال نوشته آرش قادری است که سریال هوش سیاه را هم نوشته بود و از نویسندگان خیلی خوب در ژانر پلیسی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب کارگردان درستی برای سریال گاندو انجام شده است، تصریح کرد: جواد افشار به عنوان یکی از کارگردانان مطرح کشور در بخش سریال های تلویزیونی، خیلی خوب کار را می شناسد و حقیقتاً افتخاری برای قم و کشور است.

این هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بنده در یکی دوسال اخیر به دلیل کارهای آموزشی و مسائل این چنینی که در قم دارم، نتوانستم حضور فعالی در سریال ها داشته باشم اما از امسال فعالیتم بیشتر خواهد شد و در انتخاب نقش برای سریال های روز، حساسیت به خرج خواهم داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.