جواد طاهری در گفت‌وگو با «شهر بیست»:

گاندو جزو سریال‌های برتر تلویزیون خواهد بود/ جواد افشار افتخار قم است

شهر بیست/ بازیگر قمی سریال گاندو با بیان اینکه به عنوان نماینده ارشد سازمان امنیت ملی کشور در این سریال ایفای نقش می کند، گفت: این مجموعه تلویزیونی، سریال بسیار خوش ساخت و خوش ریتمی شده است و قطعا جزو سریال های برتر سیما خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گاندو جزو سریال‌های برتر تلویزیون خواهد بود/ جواد افشار افتخار قم است
شناسه : 8165 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴   پرینت

سید جواد طاهری، هنرمند قمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به نقش آفرینی خود در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، اظهار کرد: داستان این سریال بر اساس یک پرونده مستند و واقعی نوشته شده است و بنده در نقش نماینده ارشد سازمان امنیت ملی کشور در این سریال حضور دارم که پیگیر کشف اختلاس ها و مسائل جاسوسی در ایران و خارج از کشور است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه تلویزیونی «گاندو»، سریال بسیار خوش ساخت و خوش ریتمی شده است، تصریح کرد: مخاطبان بسیاری در همین چند قسمت ابتدایی جذب این سریال شدند و قطعا جزو سریال های برتر سیما خواهد بود.

این هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون افزود: بازیگران بسیار خوبی در این کار نقش آفرینی می کنند از جمله آقای داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، کامبیز دیرباز و وحید رهبانی که جوان خوب و بااستعداد و توانمندی است.

طاهری در ادامه با بیان اینکه سریال گاندو در ژانر پلیسی و معمایی تولید شده است، تصریح کرد: این سریال نوشته آرش قادری است که سریال هوش سیاه را هم نوشته بود و از نویسندگان خیلی خوب در ژانر پلیسی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب کارگردان درستی برای سریال گاندو انجام شده است، تصریح کرد: جواد افشار به عنوان یکی از کارگردانان مطرح کشور در بخش سریال های تلویزیونی، خیلی خوب کار را می شناسد و حقیقتاً افتخاری برای قم و کشور است.

این هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بنده در یکی دوسال اخیر به دلیل کارهای آموزشی و مسائل این چنینی که در قم دارم، نتوانستم حضور فعالی در سریال ها داشته باشم اما از امسال فعالیتم بیشتر خواهد شد و در انتخاب نقش برای سریال های روز، حساسیت به خرج خواهم داد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.