هشتمین دوره موفق حضور مدیران در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم و پاسخگویی مستقیم به مردم در طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» آغاز شد.
آغاز هشتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در شهرداری قم
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طرح موفق «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در راستای پاسخگویی و پیگیری مستقیم مطالبات مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم وارد هشتمین دوره خود میشود.
هشتمین دوره این طرح از روز چهارشنبه ۶ دیماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری آغاز شد.
گفتنی است این طرح در دورههای گذشته مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و مدیران نیز با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بهصورت مستقیم پاسخگو و پیگیر موضوعات و مشکلات شهروندان بودند.
https://shahr20.ir/?p=79504
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 26 November , 2024