اهتزاز پرچم‌های عزا در سطح شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از سیاه‌پوش شدن سطح شهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهتزاز پرچم‌های عزا در سطح شهر قم
شناسه : 78539 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای گرامیداشت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت(ع)، اقداماتی در خصوص فضاسازی شهری مانند اکران ۱۲۰۰ مترمکعب بنرهای آویز تسلیت، نصب ۳۰۰ المان نوری، اهتزاز بیرق‌های عزا و نصب ریسه‌های سیاه در معابر و میادین شهر قم انجام شده است.

وی با بیان اینکه فضاسازی ورودی‌های شهر از برنامه‌های مهم و شاخص است، افزود: بنرهای مزین به تصاویر شهدای شاخص شهر قم در ورودی‌های شهر نصب شده و ایستگاه‌های صلواتی با ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به مسافرین فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری تصریح کرد: اجرای سوگواره مظلومه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده در روز ۸ آذر از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در این ایام است.

وی یادآور شد: شهرداری قم به منظور ترویج فرهنگ دینی و آیین‌های مذهبی در بازگشایی کوچه‌های بنی‌هاشم، میزبانی دانش آموزان زیارت اولی ، اجرای ویژه‌برنامه در جامعه الزهرا و گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده در مدرسه شهید فخری زاده مشارکت دارد.

کلانترزاده در پایان خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه صلوات خاص حضرت زهرا(س) بعد از اذان ظهر و اذان مغرب از برج‌های اذان پخش می‌شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.