پروژه بهسازی محله مسجد جامع تکمیل می‌شود

معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به پروژه بهسازی محور تاریخی مسجد جامع تا پامنار گفت: عملیات خاک‌برداری و کف‌سازی این محور انجام‌شده و پروژه تا ۵۰ روز آینده تکمیل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه بهسازی محله مسجد جامع تکمیل می‌شود
شناسه : 77138 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیل فتحی در خصوص پروژه بهسازی محور تاریخی فرهنگی مسجد جامع تا پامنار، اظهار کرد: پروژه این محور با طول ۴۳۰متر و کف‌سازی به مساحت ۴ هزار متر‌‌مربع از اواخر خردادماه آغازشده است.
وی افزود: با توجه به محل پروژه عملیات تخریب در کمترین زمان ممکن انجام شد و با توجه به نامناسب بودن زیرساخت‌های شرکت آب و فاضلاب ،عملیات تعویض لوله‌های آب شهری و آب شیرین به‌طور موازی انجام گرفت.
معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: ما در انجام هر پروژه با سازمان‌های آب ، برق و گاز مکاتبه می‌کنیم و از این سازمان‌ها استعلام می‌گیرم اما گاهی برخی از اتفاقات در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست.
وی ادامه داد: لوله‌های آب شهری در این منطقه به دلیل تاریخی بودن این محور از نوع آزبست بود و به همین خاطر ‌عملیات به‌روزرسانی و تعویض انجام شد.
فتحی در خصوص زمان پایان این پروژه گفت: زمان انجام این پروژه ۶ ماه بود که به خاطر دلایلی همچون تعویض لوله‌های آب شهری ، پر شدن چاه‌های قدیمی و ایجاد چاه‌های جدید در راستای دفع آب‌های سطحی، افزایش پیدا کرد و ما پرتلاشیم در تا ۵۰ روز آینده این پروژه را تکمیل و به پایان برسانیم.
نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.