ارائه خدمات شهری به ۳۵ مدرسه در منطقه شش قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از خدمات‌رسانی به بیش‌ از ۳۵ مدرسه در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: هرس بیش از ۱۲۰ اصله درخت و کاشت حدود ۴۵۰ گلدان گل‌های فصلی و دائمی در حیاط مدارس انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه خدمات شهری به ۳۵ مدرسه در منطقه شش قم
شناسه : 74918 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اقدامات منطقه برای ایام بازگشایی مدارس اظهار داشت: منطقه شش در این مدت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مدارس و بهبود سیما و منظر فضای شهری اطراف مدارس به کار گرفته است تا دانش‌آموزان سال تحصیلی با نشاطی را آغاز کنند.  

وی خاطرنشان کرد: بیش‌از ۴۰ هزار مترمربع از محوطه و دیوارهای مدارس و بیش از ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط عوامل خدمات شهری منطقه شش، شست‌وشو و برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است.  

مدیر منطقه شش شهرداری قم از هرس بیش از ۱۲۰ اصله درخت در محوطه مدارس و کاشت حدود ۴۵۰ گلدان گل‌های فصلی و دائمی در حیاط مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف هرچه زیباتر شدن محیط مدارس و تقویت روحیه دانش‌آموزان، بیش از ۷۵۰ مترمربع نقاشی دیواری و دیوارنویسی در مدارس سطح منطقه انجام‌شده است.  

وی تصریح کرد: در نظر گرفتن تمهیدات ایمنی برای تردد ایمن دانش‌آموزان نیز جزو برنامه‌های این منطقه است و با هدف تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان، ۱۵ تن آسفالت برای لکه‌گیری، اصلاح مسیر تردد و محوطه اطراف مدارس مورد استفاده قرار گرفته و رنگ‌آمیزی و آشکارسازی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس صورت گرفته است.  

ترکمن ادامه داد: امید است با اقدامات بی‌شماری که شهرداری قم در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس انجام داده است، بتوانیم محیطی آرام، امن و دل‌نشین را برای فراگیری علم و دانش فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.