بهسازی ۵۰ مدرسه در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از دانش‌آموزان و دانشجویان در اول مهر خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۰۰ تن آسفالت در محوطه ۱۳ مدرسه توسط شهرداری منطقه توزیع شد و خط‌کشی معابر، آسفالت مسيرهای منتهی به مدرسه‌ها و محوطه مدارس، توسعه فضاهای سبز در اطراف ۵۰ مدرسه و مرکز آموزشی انجام گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی ۵۰ مدرسه در منطقه یک قم
شناسه : 74541 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی در قالب مدیریت یکپارچه شهری در روزهای آغازین سال تحصیلی اهمیت دارد.

به گفته وی، در اجرای این طرح، خط‌کشی معابر، آسفالت مسیرهای منتهی به مدرسه‌ها و محوطه مدارس، توسعه فضاهای سبز در اطراف ۵۰ مدرسه و مرکز آموزشی انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: بیش از ۱۴۰۰ تن آسفالت در محوطه ۱۳ مدرسه بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی مدارس استان توسط منطقه توزیع آسفالت صورت گرفت.

وی همچنین بر بهبود وضعیت عبور و مرور تأکید کرد و گفت: در زمینه نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی عابر پیاده در معابر به مناطق، در مسیرهای ارتباطی یازده مدرسه در دستور کار است.

محمدرضاخانی از دیگر اقدامات برنامه استقبال از مهر به رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری جداره‌های بیرونی مدارس، بهسازی فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر پیرامونی آن‌ها اشاره کرد و نسبت به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان در پی این اقدامات، از اهمیت مشارکت شهروندان در اداره مطلوب شهر سخن به میان آورد.

نوشته های مشابه
شهرک بازیافت و مزرعه خورشیدی در قم احداث می‌شود
تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.