هدف‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی جذب سرمایه‌گذاری در قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به سرمایه‌گذاری اختصاص‌یافته است، گفت: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هدف‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی جذب سرمایه‌گذاری در قم
شناسه : 74066 | انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی رمضانی با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری تا سه سال آینده اظهار داشت: اگر فضای اقتصادی کشور تثبیت شود، طبق این مطالعات می‌توانیم سرمایه‌گذاران بهتری را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: سعی ما این است که برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مقداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) خارج‌شده و مسائل سرمایه‌گذاری را منطقه محور پیش ببریم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه این طرح در دو ماه آینده نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه‌گذاری دارای فرهنگی بوده که هنوز در تمام بخش‌های شهرداری قم هم نهادینه نشده است.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که مدیریت کار در مرکز و ستاد باشد و مناطق با همکاری مرکز اقدامات سرمایه‌گذاری را پیش ببرند.

رمضانی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به سرمایه‌گذاری اختصاص‌یافته است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: درصدد هستیم ابتدای سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم را برگزار کنیم و گام‌های مؤثرتری برای جذب سرمایه‌گذار برداریم.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
انتقاد رئیس‌کل دادگستری از مخالفان مدیریت شهری/ تحول امروز قم در هیچ دوره‌ای نبود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.