در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

اکران ۱۶ فیلم کوتاه در هفته فیلم و عکس قم

رئیس انجمن سینمای جوانان قم از برگزاری هفته فیلم و عکس قم به مدت سه روز در پردیس سینمایی «بازار شهر» خبر داد و گفت: در این دوره، ۱۶ فیلم کوتاه از آثار فیلمسازان قم و فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران ۱۶ فیلم کوتاه در هفته فیلم و عکس قم
شناسه : 73977 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲   پرینت

رضا ابوذر در حاشیه برگزاری نخستین روز هفته فیلم و عکس قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار کرد: هفته فیلم و عکس یکی از رویدادهای مهم غیررقابتی انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی در خصوص اهداف برگزاری هفته فیلم و عکس در قم، گفت: این رویداد سینمایی با هدف اکران و نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه سینماگران قم و کشور و تبادل اندیشه و تجربه در میان فیلمسازان جوان استان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم تصریح کرد: متأسفانه برگزاری هفته فیلم و عکس از زمان شیوع کرونا با وقفه مواجه شده بود اما امسال این رویداد به همت انجمن سینمای جوانان قم و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و پردیس سینمایی «بازار شهر» شکل گرفته است.

ابوذر ادامه داد: در این دوره از هفته فیلم و عکس قم، ۸ فیلم برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران و ۸ فیلم از فیلمسازان استان در روزهای ۷ تا ۹ شهریور به روی پرده سینما «بازار شهر» می‌رود.

وی تصریح کرد: همچنین نشست نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده با حضور سید حمیدرضا منتظری کارشناس و منتقد سینما برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم افزود: دو نشست تخصصی با موضوع «چگونه کارگردانی کنیم» با حضور داوود جلیلی و «زیبایی‌شناسی تدوین» با حضور امیر بهادر مظاهری در حاشیه هفته فیلم و عکس برگزار خواهد شد.

ابوذر از تلاش برای تداوم برگزاری «پاتوق فیلم کوتاه» و «هفته فیلم و عکس» خبر داد و اضافه کرد: جلسات «پاتوق فیلم کوتاه» را دو بار در ماه و «هفته فیلم و عکس» را با اولویت اکران آثار فیلمسازان قمی برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه عکس «نیایش» نیز بعد از ایام اربعین حسینی در تالار فرهنگ و هنر قم برپا خواهد شد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در مدیریت شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.